Nu har jag gjort min arbetsdag.

Det gick faktiskt väldigt bra idag och jag hade en positiv känsla hela dagen.

Har precis käkat lite och ska snart ta en runda till tvättstugan och kolla om jag kanske kan fixa lite tvätt ikväll. I helgen är det dags för festival och då måste jag ju ha rena kläder! 🙂 Ska blir riktigt roligt. Trodde först att jag skulle till psykologen på fredag, men det är inte förrän på måndag som tur är. Annars hade det blivit ordentligt stressigt!

I morgon ska jag hjälpa en kompis att sätta in extensions (hårförlängning).

Nej, nu ska jag springa till tvättstugan.

Puss!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer

  1. Det låter mysigt att få gå på festival. Hoppas du fick en tvättid, så det är gjort!

    Kram

    • Ja, visst är det mysigt med festival! Det är inte ofta det händer något i min byhåla, så det är alltid lika kul. Och tvätten är avklarad! 🙂

      Kram

  2. Härligt att du hade en positiv känsla hela dagen och att arbetsdagen gick bra. 🙂

    • Det var första dagen på länge jag var så positiv! 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lämna en kommentar