Fortfarande frustrerad!

Hej på er.

Har legat sjuk i några dagar med förkyning och feber så jag har inte orkat skriva här.

I lördags var jag alltså hemma hos Dejten och mös. Vi mös dock lite för mycket så det blev frustration på hööööög nivå! Men vi klarade iaf att inte ha sex. hahaha Jag säger som en fd pojkvän sa till mig en gång. ”Att inte ha sex med dig är lika lätt som att svälja en video hel.” 🙂

I söndags körde han hem mig på eftermiddagen efter att jag hade spätt på frustrationen ytterligare lite. Kunde inte låta bli att ge tillbaka för lördagskvällen och natten (då det faktiskt var han som började), så jag sprang runt i trosor och bh en stund med förevändningen att jag spillt något på min tröja som behövde torka. hehehe. Man ger och man tar! 😉 Han hade svårt att hålla fingrarna i styr och jag, kvinna som jag är, njöt av det hela.

Sexuell frustration är en lustig och väldigt dubbelbottnad sak. Man är så frustrerad att det kryper i hela kroppen och det känns som om man ska explodera, men samtidigt är det en oerhört skön känsla. Lustigt…

Men vi sa att när allt är läkt och bra igen så blir det till att stänga in sig hela helgen och bara vara i sängen. Vi får inte glömma bunkra upp med mat bara. Nej då, det var ett skämt… eller ?!?

Hmmmm, det här har ju nästan blivit en sexblogg för sjutton! Men jag måste få ur mig mina tankar och ord på något sätt, så då får det bli såhär.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att den sista lilla febern ger med sig under natten, för i morgon ska det jobbas, sjuk eller inte sjuk, I don´t care! Behöver peeeeengar!

Natti!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

6 kommentarer

  1. Jag mår inge vidare jag heller.. cancer är tillbaka.. sen snart ett halvår.. fick besked i mars att jag har metastaser…

    Kram Pysis

    • Jag läste det. Ledsen för din skull.

      Kram Härskis.

  2. Vad är det för vits att klara att inte ha sex? Fattar ingenting, men var och en blir salig på sin fason.

    Ha det bra

    • Om du läser tillbaka några inlägg så ser du anledningen. 😉

  3. så……….hur friska är ni nu???=)

    • Fullt friska hann vi bli innan vi gjorde slut på det hela. Så nu har jag en sexuellt återuppväckt kropp, men ingen som hjälper mig att ta hand om den… aj, aj, aj… så det kan gå.

      Kram


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lämna en kommentar