”Vi är som två blåbär, du är bara lite grönare.”

Hehehe… ett skönt citat från The New Lover angående oss. Jag är bara lite grönare, pga mina blåmärken som nu har antagit en härlig hulkenfärg.

Morgonen började tidigt med en dusch, sen vidare upp till honom. Prat, verkstad, prat… Två trötta men glada och nöjda människor satt helt enkelt i ett kök och snackade goja om livet i allmänhet. En mycket behaglig morgon! 😉

Det var tur att jag hade så mycket att göra på jobbet idag, annars hade jag förmodligen somnat… Var så galet trött… Tur då att naturen har sitt eget sätt att hjälpa. Från att ha varit plusgrader på dagen så slog det om och är nu ca 10 minus. Brrrrr, det var kallt att traska hem! Men jag piggnade till lite iaf. Det har helt enkelt varit gott om dåligt med sömn denna veckan… men It´s f***ing worth it…

Känner mig just nu lugn, tillfreds och nöjd med situationen jag befinner mig i. Tankemönstren börjar sakta och osäkert att hitta sina rutiner… negativiteten minskar och jag har lättare att handskas med olika situationer jag hamnar i. Visst, jag gick i taket igår över en sak på jobbet, men det var berättigat och chefen tog tag i det idag.

I morgon är det fredag och då vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Ska försöka komma från jobbet vid sjutiden på kvällen iaf, om det går. Det är så fasligt trist att jobba till åtta en fredagskväll!

På lördag blir det plask och lek med Miss Confused och hennes son i badhuset, och på kvällen lite tjejsnack och allvarsprat hemma hos henne. Nice! 🙂

NU ska jag fixa lite saker, sen ska jag nog spela lite innan det är dags för sängen.

Önskar er alla en trevlig fredag och en trevlig helg om jag inte skriver mer innan. 🙂

Puss!

Dagens låt:

"I'm on a mission 
and it involves some heavy touching, yeah
You've indicated you're interest
I'm educated in sex, yes
and now I want it bad, want it bad
a lovegame, a lovegame"

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lämna en kommentar